diumenge, 2 de setembre del 1979

Escalada al Roc Colom

Sortida d'escalada al Roc Colom (Cerdanya), de 2.661m , els dies 1 i 2 de setembre.
Itinerari:
Dia 1: Pujada des de Meranges fins al refugi J.Folch i Girona, amb una pluja torrencial. El refugi esta en desastroses condicions, almenys té teulada.

Dia 2: Pugem fins la Portella de Meranges, aquí deixem les motxilles i flanquegem per la part Nord el cim, per unes tarteres perilloses, fins al Coll de la aresta Nord on comença la via.
Pugem per unes plaques inclinades (40m R1, III), i una tirada de 20m on fem la reunió. Tot seguit flanquegem uns gendarmes per la dreta i sortim després per l'esquerra fins més amunt, a un replà on fem reunió (40m R2, III). Seguim per un petit diedre (clau IV) i tot seguit per lògica flanquejant per l'esquerra fins al cim(40m just).
Descens desgrimpant uns 20m per l'aresta Sud, fins un clau (amagat en una plaça de Catalunya penjada al buit), on muntem un rapel de 40m. D'ací flanquegem fins al coll on havíem deixat les motxilles i tornem cap al cotxe.

Companys: Manel Garcia, Jordi Marimon, Lidia Muntal i jo.